Adilah Ghazali

😅😅😅 #Repost from @abby_abadi112 with @repostapp

—-

#MestiBaca 😊
Pada satu hari, Pak Amir pergi ke hutan untuk mencari kayu api. Pabila lalu kat kawasan tasik, Pak Amir tergelincir dan kapak buruknye terjatuh dalam tasik tu. Maka datanglah Pari-pari Tasik kepada Pak Amir. 
Pari-pari: “Kenapa dengan kau?” Pak Amir: “Kapak aku terjatuh ke dalam tasik.” Pari-pari pun menyelam dan kembali bersama kapak perak. 
Pari-pari: “Inikah kapak kamu?” Pak Amir: “Tidak.” Pari-pari pun menyelam dan kembali bersama kapak emas. 
Pari-pari: “Inikah kapak kamu?” Pak Amir: “Tidak, kapak aku buruk sahaja.” Pari-pari pun menyelam dan kembali bersama kapak buruk. 
Pari-pari: “Inikah kapak kamu?” Pak Amir: “Ya, itulah kapak buruk aku.” Pari-pari Tasik suka sikap Pak Amir yang jujur itu lalu memberikan ketiga-tiga kapak itu kepadanya. 
Pada hari lain pulak. Pak Amir berjalan di sekitar tasik yang sama bersama isterinya. Kali ni isterinye plak yang terjatuh ke dalam tasik. Pak Amir susah hati. Maka datanglah Pari-pari Tasik kepada Pak Amir.. Pari-pari: “Kenapa kau bersedih?” Pak Amir: “Isteriku jatuh ke dalam tasik.” Pari-pari pun menyelam dan kembali bersama Emma Maembong. 
Pari-pari: “Inikah isteri kau?” Sambil menangis Pak Amir menjawab… “Ya, itulah isteriku..” Pari-pari pun marah, “Sungguh ku tak sangka, kau yang jujur satu masa dulu telah menjadi tamak?” Sambil menahan pilu Pak Amir menjawab, “Aku bukan tamak, kalau aku kata ‘tidak’ pada Emma Maembong… kau akan bawakan pula Luna Maya… kalau aku katakan ‘tidak’ juga, barulah kau bawakan isteriku… bila aku kata ‘ya’, kau akan berikan mereka bertiga padaku… Aku yang miskin ni tak mampu tanggung mereka semua…” 🙈🙉🙊😂😄😬😁
#SenyumItuSedekah #Senyumlah…

😅😅😅 #Repost from @abby_abadi112 with @repostapp —- #MestiBaca 😊
Pada satu hari, Pak Amir pergi ke hutan untuk mencari kayu api. Pabila lalu kat kawasan tasik, Pak Amir tergelincir dan kapak buruknye terjatuh dalam tasik tu. Maka datanglah Pari-pari Tasik kepada Pak Amir.
Pari-pari: “Kenapa dengan kau?” Pak Amir: “Kapak aku terjatuh ke dalam tasik.” Pari-pari pun menyelam dan kembali bersama kapak perak.
Pari-pari: “Inikah kapak kamu?” Pak Amir: “Tidak.” Pari-pari pun menyelam dan kembali bersama kapak emas.
Pari-pari: “Inikah kapak kamu?” Pak Amir: “Tidak, kapak aku buruk sahaja.” Pari-pari pun menyelam dan kembali bersama kapak buruk.
Pari-pari: “Inikah kapak kamu?” Pak Amir: “Ya, itulah kapak buruk aku.” Pari-pari Tasik suka sikap Pak Amir yang jujur itu lalu memberikan ketiga-tiga kapak itu kepadanya.
Pada hari lain pulak. Pak Amir berjalan di sekitar tasik yang sama bersama isterinya. Kali ni isterinye plak yang terjatuh ke dalam tasik. Pak Amir susah hati. Maka datanglah Pari-pari Tasik kepada Pak Amir.. Pari-pari: “Kenapa kau bersedih?” Pak Amir: “Isteriku jatuh ke dalam tasik.” Pari-pari pun menyelam dan kembali bersama Emma Maembong.
Pari-pari: “Inikah isteri kau?” Sambil menangis Pak Amir menjawab… “Ya, itulah isteriku..” Pari-pari pun marah, “Sungguh ku tak sangka, kau yang jujur satu masa dulu telah menjadi tamak?” Sambil menahan pilu Pak Amir menjawab, “Aku bukan tamak, kalau aku kata ‘tidak’ pada Emma Maembong… kau akan bawakan pula Luna Maya… kalau aku katakan ‘tidak’ juga, barulah kau bawakan isteriku… bila aku kata ‘ya’, kau akan berikan mereka bertiga padaku… Aku yang miskin ni tak mampu tanggung mereka semua…” 🙈🙉🙊😂😄😬😁
#SenyumItuSedekah #Senyumlah…

Please come back Tyler Gage!!.. 😎😎 #channingtatum #tylergage #brianaevigan #stepup #allin #revolution #2014

Please come back Tyler Gage!!.. 😎😎 #channingtatum #tylergage #brianaevigan #stepup #allin #revolution #2014

#Repost from @dianaamir with @repostapp

—-

By @farwinafaroque “By @anatismail “Alhamdulillah from @presentmuslimah —- Allahu Akbar! Amazing news to wake up to! 🙌 by @anezkko “BREAKING NEWS: #Algeria has sent a team of doctors, medicine, food and water towards Gaza worth in the region of 25 million. They did this by raising their gas prices by 11% for Egypt forcing Egypt to open their borders to let the aid come through. Props to Algeria for showing the rest of the world how it’s done! God bless.” via @PhotoRepost_app #FreeGaza” via @PhotoRepost_app

#Repost from @dianaamir with @repostapp —- By @farwinafaroque “By @anatismail “Alhamdulillah from @presentmuslimah —- Allahu Akbar! Amazing news to wake up to! 🙌 by @anezkko “BREAKING NEWS: #Algeria has sent a team of doctors, medicine, food and water towards Gaza worth in the region of 25 million. They did this by raising their gas prices by 11% for Egypt forcing Egypt to open their borders to let the aid come through. Props to Algeria for showing the rest of the world how it’s done! God bless.” via @PhotoRepost_app #FreeGaza” via @PhotoRepost_app

#freepalestine #palestine #palestinewillbefree #gazaunderattack #savegaza #israelsuck #israelterrorist #israhell

#freepalestine #palestine #palestinewillbefree #gazaunderattack #savegaza #israelsuck #israelterrorist #israhell

News feed penuh gambo orang beraye sedondon sherashi bershame..Kite baru nak post arini.Edisi Khas Raya 2014 : Sehari sblm raye..3 hari sblm besday.Durhake lagi,ha ni makan die…😝😋😁

News feed penuh gambo orang beraye sedondon sherashi bershame..Kite baru nak post arini.Edisi Khas Raya 2014 : Sehari sblm raye..3 hari sblm besday.Durhake lagi,ha ni makan die…😝😋😁

My name is Noor Adilah Binti Ghazali.I’m from Malaysia and i support Gaza. #supportgaza #supportpalestine #freepalestine #palestinewillbefree #iammuslim #humanity #israelsucks #israHELL    #prayforgaza

My name is Noor Adilah Binti Ghazali.I’m from Malaysia and i support Gaza. #supportgaza #supportpalestine #freepalestine #palestinewillbefree #iammuslim #humanity #israelsucks #israHELL #prayforgaza

Bravo hacker from Malaysia…👍👍👏👏👏👏👍👍😅😅😅😅 #gazaunderattack #israelsucks #malaysia #malaysian #hacker

Bravo hacker from Malaysia…👍👍👏👏👏👏👍👍😅😅😅😅 #gazaunderattack #israelsucks #malaysia #malaysian #hacker

👍👍👍👍👏👏👏 #savegaza #gazaunderattack #freepalestine #palestinewillbefree #commonwealth #wesupportazizulhasni #malaysian

👍👍👍👍👏👏👏 #savegaza #gazaunderattack #freepalestine #palestinewillbefree #commonwealth #wesupportazizulhasni #malaysian

#Repost from @abbasy_islamicdesign with @repostapp

—-

Ingatkan saya jika terlupa, Ingatkan saya jika terleka. Kerana saya ini manusia yang biasa, sering melakukan kesilapan. Tegurlah dalam keadaan yang baik dan jangan menghina 😊

Allahumma Solli ‘Ala Sayyidina Muhammad.

#muhasabahdiri #mariperbaikidiri #pesananbuatdiriku #sharing #allahmahabesar #loverasulullah #dakwahislamic #islamicartwork
#abbasyislamicdesign #loveislam 
#prayforallmuslim

#Repost from @abbasy_islamicdesign with @repostapp —- Ingatkan saya jika terlupa, Ingatkan saya jika terleka. Kerana saya ini manusia yang biasa, sering melakukan kesilapan. Tegurlah dalam keadaan yang baik dan jangan menghina 😊

Allahumma Solli ‘Ala Sayyidina Muhammad.

#muhasabahdiri #mariperbaikidiri #pesananbuatdiriku #sharing #allahmahabesar #loverasulullah #dakwahislamic #islamicartwork
#abbasyislamicdesign #loveislam
#prayforallmuslim

Eh bos kite dah tukar profile pic whatsapp beliau la..Tak guna gambo Obama lagi.Kalau kite letak gambo ni jadi wallpaper desktop kite,terus beliau tukar warganegara gamaknye…😋😜😝 #prayforgaza #palestinewillbefree

Eh bos kite dah tukar profile pic whatsapp beliau la..Tak guna gambo Obama lagi.Kalau kite letak gambo ni jadi wallpaper desktop kite,terus beliau tukar warganegara gamaknye…😋😜😝 #prayforgaza #palestinewillbefree